Måndag 13 september 2010

2010-09-13 21:16:05 / 1 kommentarer ..


Vilken FANTASTISK dag. Jag är så nöjd så ni tror inte...

Idag har vi haft en extern revision i växeln. Det var alltså en revisor som kom för att kontrollera att vi sköter kvalitetsjobbet som vi ska. Gör man inte det kan man bli av med ISO Certifikatet. Jag och Anneli jobbar med kvalitetsjobbet och har skrivit alla rutiner för växeln. Det innebär ju att det var vårt jobb som skulle bli bedömt av en expert.

Och vi klarade det. Inte en enda avvikelse fick vi. Han var mycket nöjd med oss och berömde flera delar av vårt arbete. FY FAN VAD VI ÄR BRA! Jag är så stolt över oss.

Receptionen hade oxå revision, och även de gick det bra för. Kul!

När arbetsdagen var över så åkte jag till Yamaha och hämtade Jasmine. Det var underbart att köra hoj igen. Speciellt när vädret var så bra.

Sedan hem och äta för att sedan göra sig klar för träning. PSI ikväll. Dvs boxning. Just innan fick jag ett telefonsamtal som gjorde mig upprörd. Det finns en människa som är ute efter att såra andra och hon lyckades, tyvärr. Men jag sa åt den ledsna personen att inte låta den elaka människan ta hennes energi, utan att hon skulle använda den till annat, nyttigt, istället. Det gjorde hon oxå.

Men denna dumma människa, slog jag gul och blå på boxningen. Alltså, jag lekte att det var hon som var boxsäcken och jag slog för kung och fosterland. Kändes mycket bra.

Väl hemma blev det fix i kök, dator och tv. Nu är jag inne på dator igen och ska bara avsluta innan det blir tv igen och sedan ska det bli säng. 
 
Kramis
 

Kommentarer
Anneli

JA JÄKLAR VAD VI ÄR BRA!!!



Vi måste fira lite extra nästa fredag när vi ska på fest :D

2010-09-13 21:54:22
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!