Måndag 20 september 2010

2010-09-20 21:26:57 / 0 kommentarer ..


Det var lite segt att stiga upp idag, trots att det var måndag. Men när jag väl tagit mig upp så gick det bra. Jag har varit på strålande humör hela dagen och sådant är ju alltid fantastiskt.

På jobbet har det varit mycket att göra vissa stunder, men inte klagar jag... Mycket att göra = tiden går fort. Och det är ju alltid kul.

På lunchen tog jag och Anneli oss en promenad upp till sjukhuset och diskuterade vissa viktiga saker här i livet. Tex klack, eller inte klack... Det är verkligen en fråga man kan ställa sig och vi har kommit fram till att klack ska det vara.

När jag slutade jobbet åkte jag därför till Skokanonen och köpte två par skor med klack. Den ena högre än den andre, men UJJJ så snygga. Ett par stövlar och ett par stövletter.

Efter besöket där, åkte jag till Ica Maxi och handlade lite. Det blev allt mellan gardiner och trampdyne-stötdämpare till fil och ketchup...

Sedan åkte jag till mamma och lämnade de sakerna som hon skulle ha och pratade bort en stund med henne. Frasse försökte smita ut när jag skulle fara, men jag lyckades fånga honom i sista stund. Han blev jättesur på mig... :(

Till slut kom jag hem och möttes av Mikael i dörren. Hans kommentar när han såg mig var att jag såg ut som Jerry Williams...! Jag har inte bestämt mig för vad jag ska tycka om den åsikten.

Efter den sena middagen har jag pysslat i ordning lite bland mina nyinköp och även bytt gardiner i rummet. Har även hunnit med städning av toaletter, plus titt på tv. Nu är det lite datastund innan sängen börjar ropa massor!


Vår kära PK har fyllt 50 under sommaren. Så för någon vecka sedan firade vi henne!


En fantastisk tårta smaskades det på!
 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!