Onsdag 15 september 2010

2010-09-15 21:20:55 / 1 kommentarer ..


Upp i lagom tid, iväg till jobbet i bra tid. Jobba dagen på bra sätt... En bra dag.

Slut på arbetsdagen, iväg hem. Förbereda maten och vänta på Ingela. När hon sedan kom fick vi ÄNTLIGEN äta våran underbara surströmming. Helt fantastiskt gott!!! Tur att vi bara hade en burk, annars hade vi nog överätit oss.

Mathias fick smaka och han gillade det! :) :) :) Det innebär att jag nog hinner äta det en gång till i år! Love it!

Ingela for vi 20.30-tiden och då satte jag mig ner och samtalade med min kära sambo som precis kom hem. Han har varit på jobbet och arbetat med båtvagnen.

Något mycket mer än det har det inte hunnit bli idag. Lite tvätt och lite förberedelse av morgondagens mat. Ungefär så...

Nu har jag ont i huvudet och ska förpassa mig till soffan innan det är dags för sängen!

 

Kommentarer
Ingela

Tusen tack för en otroligt god middag :D och en riktigt trevlig o rolig kväll.



Kramisar

2010-09-15 22:17:49
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!