Onsdag 22 september 2010

2010-09-22 19:27:16 / 0 kommentarer ..


Idag gjorde jag äggröra till frukost. Det var väldigt gott... Jag försöker ju variera min frukost, så det blir olika lite då och då. Fast Bill gillar bäst när jag äter yoghurt med sylt i, för då får han slicka skålen efteråt, och det älskar han.

På jobbet var det ytterligare en bra dag. Anneli kom på morgonen och var fortfarade uppe i varv angående Facebook. :)

Jag och Ullis tog oss en promenad upp till sjukhuset på lunchen. Jag var in på apoteket och köpte avmaskningstabletter till katterna.

När jag kom hem så funderade jag på hur jag skulle få dem att äta upp tabletterna. Men det var inga problem. Jag la dem på golvet och katterna åt upp dem. De trodde nog det var torrfoder, som de älskar... :)

Efter middagen åkte vi till mamma och hjälpte henne lite med städning och lite fix med papper. När man dör, så efterlämnar man MASSOR med jobb åt de efterlevande, det kan jag då lova. Och inte är det lätt att ta hand om heller. Varken rent kunskapsmässigt eller känslomässigt...

När vi for därifrån åkte vi med släpet till soptippen och kastade allt skräp som funnits i Bernts garage. Otroligt vad man kan fylla ett garage med skräp egentligen. Släpet var överfullt...

Väl hemma la jag mig på soffan och vilade. Nu har jag tagit lite datatid, men ska återvända till soffan. Kroppen är just nu känslomässigt slut och jag måste ladda om batterierna.

Imorgon är en ny dag och den kommer säkert att bli underbar!
 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!