Onsdag 29 september 2010

2010-09-29 20:36:37 / 0 kommentarer ..


Tisdag 28/10
Åkte till jobbet precis som vanligt. Det var bara det att jag skulle egentligen svängt förbi mamma och sätta ett batteri i garaget på laddning (Mikaels "order"), men det glömde jag ju...

Så efter fikat när jag och Anneli skulle på möte på Landstingshuset, så svängde vi förbi där så jag fick springa in och göra detta. Sedan åkte vi till stan och gick på detta möte. Det var mycket krångligt emellanåt, med processer och diagram och prognoser och allt vad det var. Men vi fick även möjlighet att ha grupparbeten, kvalitetssamordnare emellan, och det var riktigt givande.

Mötet höll på till sent på eftermiddagen. Vi var tillbaka på jobbet ca 16 och då fick vi snabba oss för att förbereda inför vår APT som vi skulle ha på kvällen. Kl 17 startade den och höll på till ca 19.45. När jag kom hem var jag totalt slut i huvudet... Inte så konstigt kanske...

Men när jag gick och la mig började jag berätta för Mikael om dagen. Ju mer jag pratade ju mer ville jag berätta. Tillslut märkte jag att han hade somnat. Det kan ju hända att han inte är lika intresserad av mitt jobb som jag är...

Onsdag 29/10
Trots den jobbiga gårdagen var jag inte så trött denna dag. Jag kände mig både pigg och glad. Men jag hade MYCKET att göra... Även Anneli... Så efter fm-fikat var vi tvugna att gå in i arbetsrummet och arbeta. Där har vi suttit hela dagen och ännu är det mycket kvar. Men oj så roligt det är. Det går inte att komma ifrån...

Den sista halvtimmen satt jag i växeln, eftersom jag stängde idag. Men även där gick tiden så fort så plötsligt var arbetsdagen slut! :)

Jag åkte hem och började med maten. Mikael kom hem en stund efter mig så idag hann jag få fixa middag! :) :) Blev inte så avancerat dock. Makaroner och korv till grabbarna. Gröt o mackor till Mikael. Köttfärsbiffar och sallad till mig. Men kul var det...

Efter middag, stök och bök, så fortsatte Mikael med köket. Själv hamnade jag vid datorn (kontigt va!?) och surfade lite. Har oxå planerat vår trerätters-fredagsmiddag. Det blir nog gott tror jag minsann... :)

Nu har herren i huset tagit kväll och hamnat i soffan. Jag ska göra honom sällskap! Ha det bra alla...!
 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!