Onsdag 8 september 2010

2010-09-08 20:31:28 / 0 kommentarer ..


Var tveksam över att åka till jobbet idag, eftersom jag inte var frisk (feber). Men i vanlig ordning åkte jag ändå.

Dagen har bestått av arbete. En hel del att göra när man varit borta. Dessutom har jag fått berätta hur jag haft det på min semester flera gånger! Trevligt.

Efter jobbet var det meningen att jag skulle åka och hämta ut mina nya glasögon, men av olika anledningar blev det inte så.

Istället åkte jag hem och hamnade i liggläge. Förutom matlagning och tvättning har jag legat och sett på olika tv-program. Både på Internet och på vanliga tv:n.

Jag är inte frisk än och det är väl därför jag inte orkar så mycket. Inte ens blogga och fixa med foton, så det blir inte mer än så här idag heller.

Sorry :(

(Fia, om du läser detta. Jag har fixat det du bad mig om och jag kommer att ringa den tiden du ville. Kram)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!