Söndag 12 september 2010

2010-09-12 20:55:57 / 3 kommentarer ..

Min helg har varit bra, tycker jag. Men egentligen inte så mycket att skriva om. I fredags jobbade jag till 17. När jag kom hem satt jag och min söta son i flera timmar och åt middag. Vi åt kräftor och hade en jättetrevligt kväll. Mikael var nämligen borta med sina arbetskompisar, så vi hade en mamma/son-middag. Mysigt...

Resten av kvällen bestod mest av tv faktiskt. Så avkopplande.

På lördagen hade jag sovmorgon. Det var inte planerat, det bara hände... Kl 11 vaknade jag! Helt otroligt. Men mycket skönt. Efter frukosten satte jag igång att baka matbröd. Sedan satte jag i gång och städade. Mikael kom hem mitt på dagen och han vinterstädade på gården. Jag rensade bland lakan, handdukar, gardiner och dukar och nu är allt SÅ fint och lagom mycket.

Kvällen var lugn och bestod även den av tv mest. Kl 23 åkte jag iväg och hämtade Mahtias och hans vänner som hade varit på bio. De hade sett Toy Story 3...

Idag var vi till båten och kollade så att han mådde bra. Sedan åkte vi till Britta en sväng. Tog en runda förbi Dollar Store och sedan Storheden innan vi åkte hem igen. Då satte jag igång att städa igen. Denna gång blev det en sådan där ordentlig dammsugning när man dammsuger ÖVERALLT. Sedan skurade jag och så lagade jag middag. Idag blev det Janssons.

På kvällen har jag varit och tränat. BodyStep. Fantasktisk kul, precis som vanligt. Jobbigt, men kul... :)

Nu ska jag strax gå och se på söndagsfilmen. Men först slänger jag in lite bilder från Bulgarien:

Utsikten från vår balkong. Nära till stranden... :)

Vi bodde i Nya Nessebar, men det var nära till gamla delen.

Gamla Nessebar är där bortanför vattnet.

Fanns många fiskare i G.Nessebar.

Och många ruiner

Jag tyckte SÅÅÅ synd om dessa maneter som hamnade på stranden. (Denna ligger upp och ner)

Jag kämpade i vattnet länge och väl, för att rädda så många jag kunde.

Här är vi på väg upp för en sandig kulle. Det var besvärligt och svårt att ta sig upp. På vägen ner hittade vi en trappa... :P

När jag skulle sköja skorna kom en stor våg och blötte ner hela mig! :(

Sista kvällen åt vi glass på en glassbar. Denna tog Mikael.