Söndag 19 september 2010

2010-09-19 19:25:28 / 0 kommentarer ..


Fredag 17/9
Vaknade i vanligt tid. När jag skulle äta frukost kom Fian upp... Jag förstod väl att hon inte skulle ha ro att sova så länge eftersom det idag var dags för deras resa till Stockholm. Det störde mina rutiner lite grann och jag kom inte först till jobbet! Cissi var där och det var lite ovant.
Efter jobbet så mötte jag mamma på Specsavers. Vi hämtade ut våra glasögon och båda blev vi mycket nöjda. Sedan blev det Coop och handling för mamma. Det är roligt hur hennes handlingslapp alltid innehåller samma saker. Men så kanske det är för alla...
Fick skjutsa hem henne och mer eller mindre kasta in alla saker för att sedan skynda hem. Där stod Mathias och väntade på att bli skjutsad till Arcus.
Skjutsade honom och sedan hem för att hjälpa Mikael med maten. Efter den goda middagen åkte jag tillbaka till Arcus och hämtade Matte. Sen blev det soffa och lugnt resten av kvällen.

Lördag 18/9
Idag skulle Bernt ha fyllt 63 år. Det känns riktigt tomt att han inte finns här på jorden, denna dag då hans födelse skulle ha firats. Men sådant är ju livets gång... :(
Annars har jag idag, pendlat mellan hemmet, Arcus och Storheden. Har shoppat och tittat och strosat.
Mellan några matcher hann jag även spela spel med Mikael. Men jag lät ju honom vinna för annars blir han så sur... :P
När Mattes sista matcher var spelade och jag hämtat hem sonen, så tog jag fram vinglaset och fyllde det. Vi såg en dålig film med Steven Segal, men vinet gjorde den uthärdig ändå...

Söndag 19/9
Sov mycket dåligt inatt och drömde massa konstiga saker. Så jag var ganska trött och vimsig i huvudet på förmiddagen. Men efter att ha fått prata av mig så kändes det bättre igen... :)
Så vad gjorde jag då? Jo, jag åkte till Arcus och sedan till Storheden. Mera shopping och denna gång blev det ganska dyrt, så nu måste jag nog hålla i börsen ett tag.
Efter att ha hämtat sonen och återvänt hem så upptäckte jag att vi fått besök från Christer och Marja. Alltid lika trevligt.
När de for så tog vi hojjarna och körde till Kallax för att möta upp Fian och Niklas. Den största anledningen var egentligen att hon hade fått med sig mina nycklar och jag ville ju givetvis ha tillbaka dem.
Vi tänkte köra en längre sväng, men givetvis kom regnet så vi åkte hem.
Istället cyklade vi till Ica S och handlade lite. Passade på att rösta oxå, så att det blev gjort. Gjorde mycket god middag och nu tänker jag slänga mig på soffan och slappa.
 


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!