Tisdag 21 september 2010

2010-09-21 21:12:43 / 1 kommentarer ..


Tänkte ta mig upp tidigare än vad jag gjorde... Men det gick ändå rätt bra. Åt frukost i lugn och ro och njöt av morgontidningen. Började ju 8, så jag hade ändå gott om tid.

På jobbet har allt gått bara bra. Jag hade mina nya skor, med klack, så jag har inte riktigt känt mig som vanligt. Men klackskor är ju en ny del av mig, så det är bara att vänja sig.

Det var jag som stängde växeln idag, så jag var kvar på jobbet till 17. När jag slutade åkte jag direkt hem och möttes av dukat bord och tända ljus. Mysigt så där på en tisdagseftermiddag...

När maten var uppäten och bortstädad så kom Anneli. Vi drack lite kaffe och surrade bort lite tid, tillsammans med Mikael, innan jag och A gick till datorerna. Vi gjorde en Facebook-användare till Anneli och sedan satt vi vid varsin dator och Facebookade... Anneli var som eld och lågor och hade tusen frågor... :)

Nu är kl strax efter 21 och A har åkt hem. Själv tänker jag gå och ta en dusch och sedan blir det nog bokläsning resten av kvällen.

Ha det bra alla!
 

Kommentarer
Anneli

Tack för en kul facebooks-kurs, mkt skoj måste jag säga :)

Syns i morron!

Kram

2010-09-21 23:02:20
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!