Tisdag 7 september 2010

2010-09-07 19:01:57 / 1 kommentarer ..


Hej... Jag är hemma... Det är ganska skönt, även om jag haft det helt fantastiskt när jag varit borta. Bulgarien är ett mysigt ställe. Det var rätt varmt, även om man flera gånger fick ha långärmat på kvällen. Det var billigt att leva där. Vi åt nästan aldrig för över 100 kr när vi åt ute. Och då är det för två personer + varsin stor öl. Det är alltså billigt...

Vi har haft regn två halva dagar + ett åskande utav dess like den första kvällen. Men annars har det varit bra väder.

Jag kommer att uppdatera med bilder och mer text en annan dag. Idag orkar jag inte. Jag är less och trött och ska lägga mig på soffan och se på tv. På svenska, eller åtminstone med svensk text. En kväll visade de Mumien på Bulgarisk tv. Det var bara det att det var buggat på bulgariska. Och jag kan lätt säga att det liksom förtog en del av filmen... :)

Men jag återkommer imorgon, här på min kära blogg!

P&K

Kommentarer
Ingela

Välkommen hem, det har varit tomt utan dig här hemma...



Kramisar

2010-09-08 07:29:50
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!