Torsdag 16 september 2010

2010-09-16 21:38:00 / 2 kommentarer ..


Idag fick jag för mig att göra nyttiga plättar till frukost. Vilket jag oxå gjorde. Upp 05.15 och började vispa ihop smeten. Gott så in i bomben var det...

Tyvärr hade jag ont i huvudet idag. Och det ville aldrig ge med sig heller. På lunchen var jag tvungen att åka ut i ett ärende så jag hann aldrig förbi apoteket. Därför fick det bli ett besök dit på eftermiddagsfikat.

Jag har varit beroende av Treo en gång i mitt liv, så jag försöker passa mig från den tabletten. Men när huvudet bankar så här, så finns det bara ett alternativ; en dubbel Treo.

Och faktiskt, när jag fått i mig den så började faktiskt värken att släppa. Så skönt...

Jag slutade 17 idag och när klockan var slagen så åkte jag raka vägen till stan och in på Inpuls. Dags för träning. Idag BodyStep. Men kroppen kändes ganska stum och sliten, så nu blir det att vila i några dagar.

Sofia och  Niklas mötte upp mig utanför Inpuls och vi åkte hem. De ska sova hos oss inatt, för de far till Stockholm imorgon. Det är lättare att ta sig till flygplatsen från oss än från Rosvik.

Jag åt middag och sedan såg vi alla på Idol. Nu är det lite data-tid innan det är dags för att lägga sig ner och läsa.

Igår åt jag ju surströmming. Det var med denna tjej:



Kommentarer
Ingela

Usch vad jag såg "oglad" ut...

Kram

2010-09-16 21:48:54
Hon på andra slingan

Åh frukost pannkakor. Hojta gärna till nästa gång du är i farten med det (dessutom i lagom frukosttid ;-)) så kommer jag och grabbarna gärna över.

Det måste ju vara mycket godare dessutom än surströmming ;-)

2010-09-17 11:17:54
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!