Torsdag 23 september 2010

2010-09-23 21:38:52 / 1 kommentarer ..


Idag har jag och Mikael varit tillsammans i 4 år och 2 månader. Jag fick ett jättegulligt sms av honom i morse... Det är härligt när han kommer ihåg det... Anneli är fascinerad över att vi fortfarande håller kollen... :)

Idag har vi varit på väldigt svamligt humör på jobbet. Rasterna har bestått av stora mängder skratt och tokerier. Härligt att ha ett sådant jobb.

Jag slutade lite tidigare idag och åkte på stan och mötte upp Sofia där. Hon skulle handla kläder. Det blev en tröja, ett linne, en kofta, ett par tjocka leggins (typ treggins) och ett par andra byxor. Nu borde hon klara sig ett tag tycker man.

När vi gått någon timme på stan, så åkte jag till Storheden och gick runt där i någon timme och handlade. Efter det åkte jag till mamma och lämnade mat och pratade ett tag.

Tillslut fick jag åka hem och äta middag. Då var klockan närmare åtta...

Efter middagen blev det Idol och sedan lite bök och stök hemma. Snart ska jag gå isäng, för jag måste vara utvilad imorgon då det är dags för lite party... :)
 

Kommentarer
Anneli

Yes! I morgon slår vi "klackarna" i taket :)



Party-kram

2010-09-23 22:01:15
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!