Torsdag 9 september 2010

2010-09-09 21:53:46 / 2 kommentarer ..


Jag är frisk nu. När jag vaknade i morse kände jag mig precis som jag ska! Härligt! :)

Arbetsdagen har varit mycket bra. På måndag har vi en stor extern revision på jobbet, så jag och Anneli har kollat igenom lite rutiner inför den. Men jag säger då det, skulle jag och Anneli sitta så där i ett rum och prata hela dagarna så skulle vi bli överhopade av arbete. Vi hittar hela tiden på nya arbetsuppgifter. Och KUL har vi när vi gör det. Så underbart...

Fast ibland (inte när vi arbetar) drömmer vi oss bort. Vi har ju en dröm att antingen jobba som konsulter för växlar i Sverige, eller så ska vi bli författare/koreograf. Vi tänker oss två veckors planering utomlands, per år. Och vi börjar nog på Cypern...

Drömmar drömmar. Men vad vore livet utan drömmar!? Plötsligt kanske det händer... :)

Min kära kollega har ju börjat gruppträning hon med, så plötsligt är vi ett helt gäng som tränar. Inte tillsammans och med varandra, men än dock så tränas det. Så himla kul...

Eller så kan man säga kanonis... :) De som sett veckans "Halv åtta hos mig" fattar.

När min arbetsdag var slut, så åkte jag till Storheden och handlade. Det tog en himla tid och jag kände mig mycket stressad. När jag kom hem var klockan ca 18.15 och då var det bara att sätta igång med att packa upp och laga middag.

Idag lagade jag Makaronpizza till Mathias. Det tyckte han var mycket gott. Det var då enkelt att göra, så det blir det nog att tillaga fler gånger.

Sedan har det blivit lite dator, lite städning, lite tvättning, en dusch, data-tid och tv-tid. Snart är kvällen slut och då stundar sängen. Imorgon är det fredag, och det ska jag och min son fira med lite kräftskiva. Mikael ska ju och fiska och basta med sina arbetskompisar och kommer hem på lördag. Därför passar vi på med kräftor, för det gillar ju inte han.
 
Ha det bra alla!!!
 
 

Kommentarer
Kära kollega

Ja vi är verkligen ett bra "drömteam"!

Ikväll som du vet har jag varit på ett cirkelpass. Tyckte det var lite ...nja - inget höjdarpoäng direkt. Jag håller på step än så länge, för det är verkligen kanonskoj!:D

2010-09-09 22:51:14

Det är bra ha drömmar men var lycklig att du har ett jobb så himla jobbigt jaga ett jobb! Man har inget socialliv som är jätteviktigt. Här börjar linedance för nybörjare!!Har du bra tips vilka kläder ska man ha på sig:)

Kram

2010-09-10 10:01:37
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!