Tisdag 12 april 2011

2011-04-12 20:53:01 / 3 kommentarer ..


Hej på er alla läsare! Nu var det länge sedan jag skrev här. Jag kan skylla på massor av olika saker, tex att jag inte har tid... Vilket jag egentligen inte alltid har heller. Men sanningen är egentligen att jag har helt enkelt inte haft lust. Och har man ingen lust, så är det inte kul! Men idag har jag lust.

Sedan sist har det egentligen inte hänt så mycket. Det har varit en hel del energikrävande saker, så jag har varit ganska däckad ganska ofta på kvällarna. Men förutom det har det mest blivit en hel del städande här hemma. Har till och med målat de fula gulnade väggarna i vardagsrummet, vita igen.

Men framför allt har jag kört premiärsvängen på motorcykel! Det har bara blivit fem mil, men dock fem fantastiska mil. Jag njöt varenda sekund jag satt på hojjen... Helt fantastiskt... :)

Och idag då...? Idag är en mycket speciell dag. Det är många som fyller år. Bla:

Mamma - 59 år idag!
Sara ("systerdottern") - 18 år idag!
Jacob (kusin) - 20 år idag!
Jäntan (en kompis kompis dotter) - Inte ens ett dygn, för hon föddes idag!
Sedan känner jag till MINST fem stycken till som fyller år just idag.
Och då har jag inte räknat med mig själv, för JAG fyller ju oxå år idag. 39 år har man blivit! :)

Jag önskar oss alla ett stort grattis!

Jag har verkligen blivit uppvaktad! På Facebook har jag fått så många hälsningar och gratulationer så det är nästan sanslöst. Jag är så lycklig och tacksam över varenda en!

Dessutom har jag fått presenter! :) Det första jag fick var en ren och skär överraskning. För när jag fick en blompåse av Anneli hade jag ALDRIG förväntat mig att jag skulle se en spindel krypa upp ur påsen! Men det gjorde det och skrek gjorde jag. Spindeln fick försvinna och blomman packas upp och jag är SÅÅ nöjd och tacksam över min fina blomma!

Sedan har jag fått middag på restaurang, blommor, ljusstakar och ljus, pengar och framför allt en massagedyna som man kan ha i fotöljen, i bilen osv... Helt fantastiskt. Jag har legat på den flera gånger idag...!

Telefonen har oxå gått varm och det är ju alltid trevligt! Här kommer lite bilder för er att avnjuta!


Vardagsrummet med lila detaljer. Tyvärr förvränger kameran färgerna lite, för de lila detaljerna passar bättre ihop i verkligheten.


Vi bytte plats på den tjocka och platta tv:n. Ser riktigt fint ut nu! :) Tv-bänken ska dock inom SNAR FRAMTID bytas ut... Mina nya ljusstakar och ljus skymtar ni till vänster om tv:n.


Dessa vackra rosor fick jag av min älskade sambo!


Fina va!?


Och dessa fick jag av min svärmor!


Det var en liten pippi i ett bo med i blommorna! :)


Katterna ÄLSKADE allt omslagspapper! Här leker Bill kurragömma och räcker ut tungan när jag ska knäppa kort på honom... :)

Kommentarer

haha, nog är bill allt för gullig ! :) hihi.. Saknar dig mamma<3

2011-04-12 21:04:41
Ulrika Landin http://svea67.devote.se

Vilken trevlig blogg!!



Än en gång...grattis!!

2011-04-12 21:05:22
Ingela

Grattis igen och du verkar ha haft en riktigt bra födelsedag idag :)



Kram

2011-04-12 22:39:16
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!