Måndag 18 april 2011

2011-04-18 20:03:24 / 0 kommentarer ..


Vilken dag! Jag säger bara... Vilken dag...! Det har hänt så mycket och jag kan inte ens prata om allt... Men det är allt från kompisar som kört sönder bilar, till kommande eventuella organisationsförändringar. Från fixade praktikplatser till ändrad middagsdate. Från motorcykelaffärer till påskpyssel. Ja, det mesta har hänt idag känns det som.

Men jag orkar inte berätta om allt detta. I stället tänker jag berätta om vad som hände mig förra veckan. Då ringde en försäljare till mig. Jag svarade och han försökte få mig att köpa ett års prenumeration av tidningen MåBra. Jag tackade vänligt nej. Han ifrågasatte men insåg att jag inte ville...

Då erbjuder han mig istället tre nummer för 99 kr. Jag tackar nej och han ifrågasätter ÄN en gång. Jag säger att jag har redan andra tidningar och vill inte ha någon fler just nu. Han säger då att det faktiskt bara handlar om mindre än en hundring. Vid det här laget är jag förbannad och säger riktigt bestämt nej tack!

Då slänger försäljaren på luren!!! Om det är något som kan reta mig till förbannelse, så är det när någon slänger luren i örat på mig. Jag satte mig direkt och mailade förlaget Aller Media (som försäljaren ringde för) och förklarade hur jag blivit behandlad och att jag kände mig så nervärderad när han inte ens gav mig ett "tack och hej".

I fredags fick jag ett mail från chefen för Aller Media där hon bad så väldigt mycket om ursäkt och skulle ta tag i detta med försäljningsavdelningen! Jag blev mycket mycket nöjd då! För lite himla telefonvett ska väl även försäljare ha! :)

Dessutom fick jag idag i brevlådan tre tidningar som en ursäkt för över hur jag blivit behandlad! Jag kan då säga en sak, jag kommer GARANTERAT att prenumerera på MåBra igen. Känns fint!

Nu önskar jag er alla en riktigt fortsatt trevlig kväll! Tusen kramar!!!


 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!