Söndag 17 april 2011

2011-04-17 19:27:46 / 0 kommentarer ..


Nu är det söndagkväll och jag förstår inte riktigt vars helgen tog vägen!? Men nu kommer det ju en fyradagarsvecka, så det ska man väl orka med...

Vad har hänt hos mig då sista tiden? Fredagen var min kortfredag. Jag slutade 14 och for med min son till hans buss som skulle ta honom till Arvidsjaur. Sedan hem och förberedde middagen innan Mikael kom hem. Kvällen bestod av god mat, gott vin och avkoppling i soffan.

I lördags tog vi oss ut och körde hoj. Vi började på MC-butikerna i stan. Det är så himla kul när det börjar röra sig inom mc-äventyren igen. Helt plötsligt träffade vi massor med folk som man inte sett på hela vintern. Riktigt kul.

Efter besöken, körde vi till Storheden. Men vi tog omvägen över Boden och södra sidan av älven. Jag fick dessutom prova Mikaels 1900. Men jag insåg att jag inte kan ha en sådan. Den är för stor och tung. Jag satt jätteobekvämt på den och tyckte inte riktigt om den...

Eftermiddagen gick mest i städandet och slöandets tecken. Först städa, sen slöa... En bra kväll...

Idag däremot hände det saker hos oss. Iaf för Mikael. Han sålde nämligen sin motorcykel. Eftersom han för någon vecka sedan sålde sin Offroad, så har han nu ingen mc alls... Det är många år sedan det var så!

Vi for sedan på stan och kollade på inredningstyger till båten, åt en macka på Subway och sedan har det inte hänt så mycket mer. Har precis hämtat hem min son, så nu är allt som det ska. Mathias lag kom föresten 3:a i DM. Bra jobbat grabbar!


När Mikael kom hem från jobbet i fredags så bjöd jag honom på en Cosmopolitan.


Vi åt krustader med laxröra till förrätt... OJ så gott! :)


Träffade YCC Norr's ordförande på Yamaha. Detta är hans hoj...


Mikael har ju pratat om att köpa en sporthoj nu... Annars är ju detta ett alternativ! :)


Mogge var en av de lyckliga mc-åkarna som vi träffade.


Han som köpte Mikael's mc kom åkande i fin bil, Corvette...


Pärlan på väg bort.


Den nya ägaren glider iväg på sin nya fina leksak...
 


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!