Tisdag 1 februari 2011

2011-02-01 21:54:11 / 1 kommentarer ..


Vi har varit i Stockholm på MC-mässa. Det var fantastiskt roligt. Jag älskar verkligen den mässan måste jag säga. På mässan var vi på fredagen. På lördagen gick vi på stan, turistade, gick på mysigt café och underbar restaurang. Söndagen blev det shopping på stan och ytterligare lite mer fika och turistande innan vi åkte hem. Härlig helg måste jag säga.

Här kommer bilder från helgen:


Jag provsitter en fin liten hoj. Liten i kubik, men som vanligt på tok för hög för mina korta ben.


Här är den igen, men i en annan färg. En Yamaha Diversion. Vill ha, men ska nog inte... Inte nu...


Mikael provar en R1:a... Han är väldigt nöjd när han sitter på den...


Kanske en Hayabusa...!?


En Daisy! Sådan som jag har haft... :)


Detta är Mikaels drömhoj låter det som. Men han köper den inte... Det är ju inte en Yamaha.


Cool... :)


Varför inte en mopedbil?


Detta är oxå en av Mikaels favorithojjar... (Som ni kanske märker, är ingen av hans favoriter ens i närheten av custom och det är därför hans ska säljas)


Denna gillade jag oxå. Lite lagom tjejig... :)
 

Kommentarer

Fina mcyklar och jag längtar sommar!!! hoppas att blir många fina turer i sommar.

Kram

2011-02-12 18:35:12
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!