Torsdag 17 februari 2011

2011-02-17 21:19:19 / 0 kommentarer ..


Jag är otroligt less på den här kylan! Precis som säkert många med mig är... Tycker att det får räcka nu. Jag längtar tills man kan vara ute. Sitta på ett renskinn i en snödriva och bara njuta av den strålande solen och endast 5 minusgrader. DET längtar jag till idag.

Igår, onsdag, så var jag på Zumba igen. Det var lite bättre den här gången. Jag hade inte lika höga förväntningar och visste vad jag hade att se fram emot. Då gick det riktigt bra och jag var nöjd när jag kom därifrån.

Idag har jag varit och handlat i vanlig ordning. Det är ju torsdag. Åkte med Cissi till Storheden där jag möttes upp av Mikael. Vi handlade en del till både oss och mamma innan vi åkte hem till mor. Hon är förkyld och det har satt sig för öronen, så hon hör jättedåligt för tillfället. Det märktes framför allt när vi kom in till henne och tv:n dånade i huset. Hon hade så högt för att kunna höra... :)

Efter besöket hos henne och Frasse så åkte vi hem och packade upp alla varor. Lagade lite middag och hipps vipps var klockan nästan halv åtta. Så då blev det tv (och lite dator givetvis) resten av kvällen.

Nu ska jag snart i säng och läsa bok hade jag tänkt.

Ha det bra alla!
 


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!