Onsdag 26 januari 2011

2011-01-26 21:56:56 / 1 kommentarer ..


Varenda gång jag ska skriva ett datum i den här bloggen skriver jag XX november 2010... Min hjärna verkar ha stannat i november. Men mitt hjärta är då redan i april, för jag har sådan vårkänsla! Jag kan inte skylla på vädret för det är då inte vårlikt, men det liksom pirrar i mig när jag tänker på vad som komma skall...

Kan ju bero till stor del på den kommande mc-mässan som vi ska på till helgen. Eftersom det inte var någon mässa förra året är det två år sedan vi fick gå på favoritmässan, men nu är det alltså dags igen. På fredag morgon åker vi och kommer hem söndag kväll. Så himla nice!!!

I övrigt är det ganska bra. Har haft STORA problem med ryggen. Har knappt kunnat gå... Men nu är det mycket bättre och jag känner inte av det så mycket längre. Skönt...

Idag har jag varit på en restaurang som heter Köpmangatan 16, tillsammans med Ulrica Thörnqvist. Tre timmar satt vi där och det kändes om en halvtimme. Helt sjukt... Men så fantastiskt trevligt. Det var länge sedan vi träffades så det var kul att skvallra ikapp lite grann.

Imorgon ska det handlas till mamma och Fian. Hon kommer till Luleå för att hjälpa till. Hon har lite papper här hemma som hon måste ha på måndag, som hon ska hämta. När vi handlat klart och varit hos mor, så blir det att åka till Rosvik. Jag ska skjutsa hem henne plus alla varor. Dessutom ska hon få Mathias gamla dator så den ska oxå med...

På dagen ska jag och Anneli ut till Björkskatan och jobba med Åsa på arkivet. Så dagen lär gå i ett hastigt tempo! :) Bra det, eftersom jag längtar så mycket till på fredag.

Ha det superbäst alla!!!


Denna pärla ska säljas och bytas ut mot något sportigare... Vad exakt vet nog ingen i dagsläget, men förhoppningsvis tas det beslutet under helgen... Det är inte min hoj det här, utan Mikaels...


Kommentarer
Anneli

Snygg hoj! Ha det super duper bäst du me' :)

Kram

2011-01-26 22:17:35
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!