Måndag 3 januari 2011

2011-01-03 19:40:41 / 1 kommentarer ..


Idag fyller min son år!

GRATTIS MATHIAS PÅ DIN 16-ÅRSDAG!!!

Tänk att det är så länge sedan jag fick mitt andra och sista barn...

Gossen själv är dock inte hemma idag. Jag skjutsade honom till Sävast igår för att han skulle LAN:a och han kommer inte hem förrän imorgon kväll. Men huvudsaken att han trivs, och det verkar han göra!

Annars har det varit rätt lugnt här hos oss den sista tiden. Förra veckan var vi på Änglagård 3 och jag tyckte den var riktigt bra. Gillar man 1:an och 2:an borde man tycka om denna oxå.

Sedan har vi firat nyår (hemma med mysfaktor stor), promenerat, tapetserat, åkt skoter och tagit det mycket lugnt... Några härliga dagar har vi haft. Nu fortsätter denna vecka med tre arbetsdagar och sedan är man ledig fyra dagar igen! :)

Bilder från senaste dagarna:


Bakade maränger till nyårsaftonens dessert; Marängswiss


Små och söta blev de.


Fotade fåglar genom fönstret. Här en Talgoxe.


Och här en Blåmes.


Katterna var mycket intresserade.


Förrätten på nyårs blev lite tråkigt, en räkmacka. Men ack så gott!!!


Var ut på en skotersväng oxå med vår fina skoter. Som tyvärr är en Lynx... Borde varit Yamaha.


Jag fick användning av min nya mössa när jag inte hade hjälmen på!
 

Kommentarer
Ingela

Ha ha ha... Kommer du ihåg när vi vispade marängsmet i flera timmar utan att det blev som vi ville? Du verkar ha lärt dig hur man gör nu :)



Vilken mysig mössa du har :) Jag skulle oxå behöva en varm och mysig mössa.



Grattis Matte på din 16-årsdag :)

2011-01-03 22:33:08
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!