Onsdag 12 januari 2011

2011-01-12 11:47:19 / 1 kommentarer ..


Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Har ni hört talas om spelkonsolen Wii...? Den har jag varit sugen på länge. Riktigt länge. Förra året gjorde jag upp med Mikael att jag skulle nå ett visst mål innan jag köpte det. Det målet nådde jag aldrig...

En kollega kom plötsligt med en konsol till jobbet och skulle sälja det. Jag var såååå sugen, men tackade nej. Istället köpte Mallan spelet. Men då var grodden sådd och jag sa en dag till Mikael att nu köper jag det, uppnått mål eller ej!

Sagt och gjort och spelet beställdes. Jag ville ju ha spelet Wii Fit Plus och just det spelet är den egentliga anledningen till att jag ville ha ett Wii. Så det beställdes oxå...

Igår kom det! Så gissa vad min kvällsaktivitet var tisdagen den 11/1-11... Jo, strutta runt framför tv:n och göra massa olika övningar. Så fantastiskt kul... :)

Annars har det inte hänt så mycket. Våra närmaste grannar, de som vi har mest kontakt med, ska sälja huset och flytta. Det gillas inte, för de är jättebra att ha och göra med. Men vi kan ju inte bestämma över dem. Förhoppningsvis får vi lika bra grannar sen oxå.

Mikael är fortfarande sjuk, men han jobbar givetvis. Själv är jag FULL av energi... Jag vet inte varifrån det kommer, men underbart är det. Jag har varit så neråt och trött och deppig under en tid, men nu känns allt bara fint! Jag njuter för fullt medan det pågår!!!

Så ungefär så har jag det just nu!
 


Kommentarer

Hej!

Vad skönt att du mår bättre och full av energi. Det är ibland i livet sämre perioder.

Kram

2011-01-16 12:22:08
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!