Tisdag 4 januari 2011

2011-01-04 22:12:42 / 0 kommentarer ..


Idag hade jag bilen till jobbet. Det är alltid ganska skönt. Men samtidigt så är det ganska skönt att slippa bilen när det är så himla kallt som det var idag.

På jobbet har det varit en bra dag. Till lunch fick jag gårdagens middag. Mikael hade nämligen gjort fisksoppa igår! Så himla mumsigt...

När jag slutade idag åkte jag till Sävast och hämtade Mathias hos Viktor. Han hade då varit vaken sedan i söndags morse, förutom en kort slummertur idag. Detta LAN:ande.. Det kan inte vara nyttigt...

Hemma hade Mikael gjort middag igen. Köttfärsbiffar denna gång. Jag är en bortskämd kvinna, det måste jag säga! (Me love)...

Annars har vi mest tagit det lugnt. Det blir en hel del prat om vår kommande Stockholmsresa sista helgen i januari. Dit längtar vi massor.

Det som har varit lite sorgligt idag är att Lillen är dö-rädd idag. Han reser ragg och svansen blir ca fem gånger så tjock som vanligt om man drar fram honom. Han har nämligen intagit en tillflyktsort bakom soffan och vägrar att vara någon annanstans. Jag har funderat vad det kan vara och det enda jag kan komma på är att han tror att det är en jättestor hund hos oss. För där Mathias nu varit i två dagar har det nämligen befunnit sig en bamsehund, och garanterat har Matte fått den lukten med sig hit... Hoppas min lilla bebis vågar sig fram från sitt gömställe i natt i alla fall...


Bild lånad från www.yamaha-motor.se

Jag hoppas att denna motorcykel (Yamaha XJ6 Diversion F) finns på mc-mässan i Stockholm, för den vill jag titta lite närmare på...


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!