Torsdag 13 januari 2011

2011-01-13 20:18:54 / 0 kommentarer ..


Torsdag redan och arbetsveckan är snart slut. Otroligt vad fort den här veckan gick, trots att det är fem arbetsdagar. Men klagar det gör jag inte...

Idag har jag inte riktigt känt mig helt i form. Ont i halsen och på eftermiddagen fick jag feber. Men i vanlig ordning ignorerar jag det. Jag tror nog det är borta till i morgon. Jag mår redan lite bättre... :)

Efter jobbet åkte jag till Storheden. Där mötte jag upp Fian och vi handlade. Storhandling och korgen full och givetvis fick vi avstämning i butiken. Men det gick ju bra och det var ju enkelt när jag hade med mig barnet.

Åkte hem och packade upp varorna och fixade lite mat åt oss. Sedan hann jag och Fian spela lite Wii innan hon var tvungen att åka hem till Rosvik igen.

Själv har jag duschat och sett lite på tv. Ska surfa runt lite nu och försöka komma i säng tidigt ikväll.

Ha det bra, alla!
 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!