Torsdag 20 januari 2011

2011-01-20 20:23:26 / 1 kommentarer ..


Jag vet inte riktigt varför jag så sällan tar mig för att skriva här. Men till stor del handlar det nog om att jag inte har så mycket att skriva. Mina dagar är sig ganska lika. Jag går till och från jobbet alla dagar utom torsdag. På torsdagar har jag bilen för att åka och handla till mamma. På helgerna myser jag omkring inne och trivs av lugnet.

Ungefär så ser det ut. Men visst finns det annorlunda dagar. Idag tex gick jag till jobbet, trots att det är torsdag. Men det var för att Mikael skulle hämta mig för att vi skulle handla.

Vi for till mor och var där en stund innan vi sedan åkte hem. Precis när vi skulle sätta oss ner och äta upptäckte Mikael att det läckte från ett rör på toaletten. Så han leker rörmokare medan jag sitter och väntar på att vi ska äta. Klockan är snart halv nio... Men jag har inte samvete att äta, för om inte han får, varför ska då jag...?

Men jag håller på elda iaf, för det var bara 19 grader här inne när vi kom hem. 9 grader för kallt alltså, och jag fryser som en liten hund.

I helgen har vi inga planer. Sofia kommer imorgon, fredag, och ska sova över. På lördag eller söndag ska det ekas lite frisör här hemma oxå. Mikael ska klippas och mitt hår ska färgas. Allt för att vi ska vara redo till nästa helg då Stockholm får lite besök av oss.

Förhoppningsvis hinner vi ut med skotern en sväng oxå, men det beror ju på vädret.

Jag hoppas ni alla har det bra och att ni njuter av att vi är på rätt sida om kalendern nu!
 

Kommentarer
Ingela

Det kan ju inte vara 9 grader för kallt om det är 19 grader... det är ju bara 1-2 grader för kallt.



Hoppas att rörmokaren fixade läckan och att ni har fått äta middag.



Kram från mig

2011-01-20 20:52:31
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!