Måndag 20 juni 2011

2011-06-20 21:25:36 / 2 kommentarer ..


Hej! Jag har inte glömt er, jag har bara så himla mycket för mig hela tiden. Och oftast sitter jag vid Mini (våra lilla bärbara) och där har jag inga bilder. Utan bilder vill jag helst inte blogga, så då blir det sällan nu för tiden.

Idag tänkte jag dock visa i just bilder, vad som har hänt hos mig den sista tiden. Inte allt, men lite grann iaf...


Matte hade skolavslutning och var så stilig. Fian var oxå med!


Min "lilla" son.


Bill har inte lärt sig att man inte kan klättra i träd när man är fastkopplad till lina... (Shyssta jag sprang in och hämtade kameran innan jag räddade katten).


Mikael syr och syr... Båtklädsel är det som gäller.


Har varit i Kyrkbyn på bilutställning.


Janne "One of the Kind" Brännvall. Han är även far till en av mina äldsta vänners äldsta dotter (Hängde ni med på den?)


Det fanns många fina bilar på utställningen, bla denna. Men jag har ingen aning om vad det är för något!?


Ingela hälsade på och Bill var helt galen i henne. Som vanligt när det kommer folk som är allergiska mot katter.


Blev bjuden på middag och Christer och Marja. Här är deras hund Tudor.


Marja sitter i solen med en god dricka.


Christer och Stefan bygger ihop bord.


Plötsligt såg jag en bil jag kände igen. Det var ju Rocky med Malin framför ratten.


Vi var på Flygets Dag och såg Danny (artisten) hoppa fallskärm!

Det är delar av vad som har hänt den sista tiden. Jag har oxå fått igen min mc, icket att förglömma!
 


Kommentarer
Ingela

Stila barn har du :)



Fina bilar såg vi i kyrkbyn :)



Jo, Bill verkade gilla att vara hos mig, synd att jag inte kunde gosa med honom så mycket...



Kul att ni råkade få syn på Rocky i lördags (som de flesta får när man är i Boden) för Rocky rullar för jämnan :)



Kram

2011-06-20 22:17:38

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 04:41:03
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!