Onsdag 8 juni 2011

2011-06-08 21:25:43 / 1 kommentarer ..


Oh my god, vad trött jag är... Ser nästan i kors... Förstår inte vad som hände, jag var ju så pigg för ett tag sedan.

Nåja. Ett litet inlägg måste jag ju hinna med!

Måste börja med att säga att idag, för 6 år sedan, var det oxå väldigt varmt ute. Och det vet jag, för idag är det exakt 6 år sedan jag tog mitt MC-körkort! GRATTIS TILL MIG!!! :)

Idag har jag haft en bra dag. Det finns gånger då jag tänker att det här J***LA samhället, som man betalar skatt för osv, inte finns när man behöver dem. Men så plötsligt så faller bit på bit på plats och plötsligt så har stora delar löst sig.

Idag var en sådan dag. Min mamma kommer att få bra hjälp när hon kommer hem från sjukhuset. Hon kommer att få hjälp hemma och stöd både fysiskt och psykiskt. Känns så himla bra och jag är så glad! Synd bara att det var tvunget att gå så långt innan hjälpen kom, men bättre sent än aldrig. :)

Det jag glömde skriva igår var att mina nya saker till kameran kom på posten. Så jag har hämtat ut dem och nu går jag omkring och fotar allt möjligt. Himla skoj.

Imorgon är min sista arbetsdag för denna vecka. Jag är ledig på fredag eftersom min lilla son går ut grundskolan. Så det är ju som fredag imorgon, fast det är torsdag. Inte dumt!

Här kommer väl lite bilder då... Om ni funderar varför det är mest Lillen på korten, så är det för att min älskade Billabong inte vill fotas. Så fort jag kommer med kameran, så springer han mot mig och ska vara kloss nära. Eller så springer han ifrån mig och vänder ryggen till. Katta... :(


Mikael försökte kolla på Blocket igår, men Lillen var trött och ville sova i famnen. Våran bebis! :)


Pojkarna älskar att det är sommar så de får vara ute i sina linor.


Lillen har blivit trädkramare!


Lillen har visst ganska lång tunga ändå! :)


Vacker-kissen!
 


Kommentarer

Grattis till dig Jenny du är duktig:)

Skönt att din mamma får hjälp i hemmet. Vi har här i kommunen en som jobbar och ger anhörigstöd och hon vägleder för sina rättigheter. kram

2011-06-11 13:37:45
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!