Söndag 12 juni 2011

2011-06-12 20:58:41 / 0 kommentarer ..


De senaste dagarna har det varit fullt upp, men på olika sätt. I torsdags blev det jobb, jobb och jobb. Efter jobbet blev det hem och fixade till Matte inför hans bal. Skjutsade honom och fick se så många vackra 9:or som gick ut från Stadsöskolan.

Sedan åkte jag och Fian på massa ärenden innan jag tillslut fick åka hem. När Matte ringde åkte jag och hämtade honom och sedan blev det tv och godnatt.

I fredags blev det frukost på altanen med katterna ute. De fick besök av grannens katt som plötsligt klev in genom vår altandörr och in i huset. Tur att Mikael inte var hemma då...

Strax efter 10 var jag och mina barn vid Nederluleå Kyrka och sedan fick vi uppleva årets skolavslutning. Efter det blev det ner till Stadsöskolan och Matte gick för att få betygen. Han hade höjt sina betyg i 5 ämnen, vilket resulterade i dyra pengar för mig, eftersom jag lovat pengar för varje VG och MVG...

När han kom till mig och Fian som väntade i cafeét så åkte vi till sjukhuset för att hälsa på mamma. Efter det blev det en sväng till Storheden och sedan till Rosvik för att skjutsa hem Fian. Sedan hem och lastade släpet med massa skräp. Hem till mamma och hämta massa skräp och sen till soptippen.

Sedan hem och dammsugade innan vi for och handlade på Storheden. Mycket stress hela tiden och varmt som tusan... Men ölen som jag fick när jag satte mig på altanen i kvällssolen, den kändes som om den var mycket värd mig!

På lördagen åkte vi till stan för att köpa lite mer tyger till båten. Vi strosade runt på stan och satte och på en parkbänk med en mjukglass! Sommarkänsla av stora mått! Sedan var vi upp till Britta och drack lite kaffe, innan vi åkte hem. Då blev det lite solande och mys på altanen en stund innan det var dags att gå in och fortsätta städa lite.

När Mikael satte sig vid symaskinen tog jag cykeln och cyklade till Frasse och gav honom massa mat! Passade på att städa lite mer där. När jag sedan kom hem lagade vi god middag (grillat givetvis) och drack ett gott rött vin och bara slappnade av.

Fian kom förbi och hämtade vatten till sin vän, plus sina avslutningspengar, de var på väg till Farmen. Hade nog riktigt kul där, vad jag kan förstå...

Idag söndag, så har jag varit väldigt låg. Mikael har jobbat och jag har varit seg och haft svårt att ta mig upp. Men tillslut åkte jag till Frasse och fortsatte röja och städa hos mamma. Hon kommer nog hem imorgon, måndag, så jag vill ju ha det så fint som möjligt där.

Efter det åkte jag till sjukhuset och skulle hälsa på mamma men det visade sig att hon inte var på sitt rum. Hon var på Gudstjänst... Så jag gick dit och gjorde henne sällskap. :)

Någon timme senare när jag kom hem var Mikael hemma och satt vid symaskinen. Jag lagade middag och efter det har jag bara tagit det lugnt.

Min son var så fin på balen så här har ni bildbevis:


Stilig Mathias!


Tycker han ser så vuxen ut.


Fian var oxå jättefin! De är verkligen så fina mina barn och jag är en MYCKET stolt mamma! Älskar er ungar!!! <3
 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!