Tisdag 7 juni 2011

2011-06-07 21:24:59 / 1 kommentarer ..


Månad ändrad till juni nu... Ingela gjorde mig uppmärksam på att det inte är juli riktigt än. Tack för det! :)

Oj oj vad tiden går. På fredag går mitt yngsta barn ut grundskolan! Vad är det som händer? Jag hänger inte med...

Men hur som helst. Jag njuter då ganska mycket av tiden som går. Nu har jag ju varit ledig i en hel del dagar. Från lunch på onsdag till och med hela måndag. En hel del dagar blev det. Jag har mest ränt omkring. Har varit mycket till mamma, både hemma hos henne och hos henne på sjukhuset.

Har även fixat det sista till Mattes skolavslutning, så nu är han klar för sina sista dagar i 9:an. Har surrat en del i telefon med olika människor och städat och fixat. Även städat en hel del. Mikael sitter mest framför symaskinen och syr båtklädsel. Han är så duktig min lilla sömmerska.

Men framför allt, så har vi varit i Sundsvall på en semestertripp. Herregud så härligt det var. Jag behövde verkligen komma ifrån och kunde njuta varenda sekund av resan. Vi åkte tidigt, åt lunch vid Höga Kusten, framme vid 13. Gick på stan, strosade, åt god middag, lärde känna trevliga människor, umgicks. Vi var på utflykter till Södra Berget och Bjuröklubb (det sistnämda på vägen hem). Vi shoppade på Birsta galleria och IKEA. Var hemma kring 21 på lördagen. Oj vilken härlig energikick det blev! :)

Jag ska inte surra mer idag, visar lite bilder istället!


Vi åt lunch vid Höga Kusten-bron


De har bevarat många gamla fina hus i Sundsvall


Jag köpte nya skor


Mikael har fullt upp med både dator och telefon i vårt hotellrum


Satt med våra nya bekanta i en park på kvällen


Jag står i utkikstornet vid Södra Berget. Sundsvall syns i bakgrunden


Här är vi i Bjuröklubb. Där blåste det i massor!


Fyren!


Och en sjöjungfru som "vaktar"...
 

Kommentarer
Ingela

Ha ha, jo nog går tiden fort men det är inte den 7 juli idag... det är ju bara juni än så länge :)

Kram på dig

2011-06-07 22:04:15
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!