Måndag 14 mars 2011

2011-03-14 21:26:19 / 0 kommentarer ..


Veckorna och dagarna verkligen springer fram. Helt otroligt. Jag hinner allt, men ändå ingenting. Fast jag har det rätt bra nu, så jag ska inte klaga.

Vad har jag gjort sedan sist...? Ja, framför allt har jag köpt mig en skoter. Äntligen äger jag själv en snöskoter! Helt otroligt. Jag har sedan jag var mycket liten älskat dessa fordon, men aldrig sett mig själv som en ägare ev en dylik, men nu har jag en. Helt fantastiskt...

Jag har även varit på besök hos mamma, haft Fian hemma, varit på en otroligt trevlig After Work på Olivers, kört skoter i två dagar, tränat osv osv...

På jobbet kämpar vi med att hinna klart inför övertagandet av växeln i Kalix. Jag tror vi hann klart det mesta innan imorgon, då den stora dagen är.

Läser mycket nu och går igenom bok efter bok. Har uppdaterat biblioteket med ytterligare några böcker. Denna gång fyra stycken som jag eftersträvat en tid. Känns fint... :)

Ja, det är väl ungefär så det ser ut hos mig.

Bilder från lördag

Bilder från söndag

Ha det bra alla!!!


 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!