Tisdag 1 mars 2011

2011-03-01 20:08:07 / 0 kommentarer ..


Jag har det alldeles för stressigt nu, för att hinna blogga. Jag, som är en datamänniska hela jag, sitter nästan inte alls vid datorn hemma. Surfar jag runt lite, så är det på mobilen.

Det är så otroligt mycket att göra hela tiden. Jag försöker utnyttja lite stunder ute när vädret tillåter. Har skjutsat Mathias hit och dit och tjorvat med hans dator, som har pajjat. Fixat lånedator och skjutsat honom på tvådagars LAN. Fått med Mallan på träning och tränar på Inpuls några kvällar i veckan. Fixat matlådor och annat här hemma. Har varit på bokrea och handlat massa böcker som ska sorteras in i bokhyllan. Osv osv...

Inte är det lugnare på jobbet där jag har sjukt mycket att göra hela tiden!

Till råga på allt finns det personer ute i världen som jag har blivit otroligt arg, besviken och less på. Jag förstår inte vad det är för fel på folk och vad det är för fel på att tala med berörda... Det kan verkligen driva mig till vansinne. Prata bakom ryggen på folk, det måste vara lite av det värsta jag vet.

Men tack och lov har jag goda vänner, härliga barn (trots vissa tjat ibland), en underbar sambo och en bra fritid. Så jag ska inte klaga. Det finns de som har det värre.

Vi har köpt en ny skoter. En Yamaha Viking, något... En bredbandare som ska kunna ta oss överallt i skogen dit vi vill. Förhoppningsvis ska vi ut i helgen för att prova den. Hoppas på underbart väder bara. Tänk, strålande sol, öppen eld, nygräddade våfflor över brasan och sjunka ner på ett renställ och bara njuta. DET hoppas jag på! :)

I helgen var vi på familjedag vid skoterstugan i Sunderbyn. Träffade bla Ingela o Tomas (och H-L) där. Trevligt. Vädret var varmt, men tyvärr ingen sol. Det kom en del skotrar ändå...


En del av de skotrar som var där.


Robin provkörde en grön maskin.


Tomas på hans (och Ingelas) fordon. Jag provåkte och man satt som en drottning där bak! :)
 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!