Tisdag 29 mars 2011

2011-03-29 20:38:35 / 1 kommentarer ..


Många skriver om tragiska saker. Många skriver om hur dåligt de mår. Många skriver om hur arg de är. Många skriver om hur vissa saker är fel. Många skriver om sådant när de bloggar. Även jag har gjort det... Mitt inlägg idag skulle kunna bli tråkigt och trist...

Men idag VÄLJER jag att inte låta det bestämma över mig. Idag VÄLJER jag att vara positiv i mitt inlägg! Alla kan göra val. Här och nu väljer jag positivitet!

Fick höra att min goda vän Lena har skaffat gymkort på samma ställe som jag! Riktigt kul. Nu får jag ytterligare en träningskompis. Jag gillar iofs att träna själv, men samtidigt är det bra när man är två eller flera, för då kan man tvinga varandra. Så nu har operation "Beach 2011" officiellt blivit påbörjad!

Min son är på basket... Jaha, och..., tycker ni. Skillnaden är på att han är LF-basket. Dvs toppligan! Han hade fått tag i biljetter (kanske var det hela hans lag) och han skulle dit! Kul för honom!

Imorgon ska min dotter till Kåbdalis och åka snowboard. Jag hoppas att hennes knä kommer att hålla, för hon tycker ju så mycket om att åka, men tar sig så sällan iväg!

Själv tänkte jag träna PSI (kickboxing) och det blir riktigt nice... Jag gillar att slå och banka för att bli av med inre aggressioner. 17.30 ska jag vara på plats och jag ser verkligen fram emot det.

Idag har jag jobbat som en tok. Jag har gjort än det ena, än det andra. Jag har dessutom varit på APT efter jobbet med mina kollegor. Nu har min ork tagit slut och jag ska bara packa väskan inför imorgon och sedan hamna i böckernas värld.

Sköt om er alla! <3
 


Kommentarer
Ingela

Hej, kul att du valde att skriva positiva saker, det är ju alltid roligare att läsa än tråkiga negativa saker. Och som du vet så funkar ju två positiva för en negativ tanke :)



Kram vännen

2011-03-29 21:38:21
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!