Måndag 23 maj 2011

2011-05-23 19:46:38 / 0 kommentarer ..


Idag har jag och Mikael varit tillsammans i 4 år och 10 månader... Men vem räknar...!? :P

Hoppas att allt är bra ute hos er alla. Här är det bättre än förra veckan. Jag hade några dagar där jag verkligen inte trodde på samhället, men det har vänt. Sakta men säkert... Än är inget löst, men jag ser förhoppningsvis en ljusning någonstans... :) Ibland önskar jag att jag vore allsmäktig och kunde fatta beslut åt alla. Det kan jag ju inte, det kan ingen, men man kanske kan påverka en del människor åt rätt håll. Jag ska försöka och jag hoppas jag lyckas!

De senaste dagarna har varit rätt händelselösa. Eller, jag har mest pysslat på hemma med städning och renovering. Klätt om köksstolar och det kommer jag ALDRIG göra någon fler gång. Hellre köper jag nya stolar... Fy så trist och krångligt...

Idag har jag haft middagsdate med min goa goa vän, Anneli. Usch vad jag saknar henne på jobbet. Jag har ju givetvis andra bra kollegor, men ingen kan ju ersätta någon annan och Anneli... Du fattas mig! Men tur vi kan träffas utanför jobbet, vilket vi gjorde idag! :)

Jag ska inte skriva så mycket mer idag. Istället ska jag visa lite bilder från två tidigare tillfällen...


Det första tillfället är när Anneli jobbade sin sista dag i växeln. Vi hade sådan tur att vi fick smörgåstårta just den dagen... :) (Faktiskt inte pga Anneli, utan eftersom alla svarade på medarbetarenkäten).


Så här såg en av tårtorna ut... Smaskens...


Anneli fick lite presenter från mig. En cd med Tomas Di Levas senaste album, och ett liten text från mig till henne... Vi hade ingen riktig avtackning med presenter från alla, eftersom Anneli faktiskt "bara" är tjänstledig.


Gulle-Anneli... <3


En lördag här om veckan så var vi till Jävre och hälsade på Tomas och Ingela som campade. Ingela ser ut att frysa, och det gjorde hon oxå. Det var sjukt kalla vindar från havet...


Tomas och Ingela har ny husbil... Superfin!


Vi körde hoj... (Efter den här turen blev jag sjuk, så kallt var det...)


Vi tog oss en promenad upp till affären.


Fyren!


Det är så fint på den här rastplatsen... :)

Ja, det var ungefär vad jag ville visa den här gången. Jag önskar er alla en trevlig kväll eller dag, beroende på när ni läser inlägget!
 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!