Torsdag 19 maj 2011

2011-05-19 20:34:48 / 3 kommentarer ..


AAAAHHHH.....!!!!

Jag hade skrivit ett sådant långt inlägg och det bara försvann!!! F A S E N vad less jag blir.. :(

Jag skrev att jag varit rätt ledsen en tid och att det brast rätt mycket igår. Men jag märkte oxå att jag fick ett enormt stöd av mina nära och kära direkt jag berättade att jag har det jobbigt. Även om många inte kan hjälpa mig rent konkret, så finns de där så jag kan prata med dem. Det känns riktigt bra måste jag säga.

Den sista veckan har jag dessutom varit sjuk. Förkyld och feber... Inte kul. Chefen till och med ifrågasatte varför jag var på jobbet... :O Men nu börjar det kännas bättre, tack och lov.

Förra helgen var vi och hälsade på Tomas o Ingela när de campade i Jävre. Vi körde hoj och det var kallt, men mycket trevligt... :)

Veckan före det var jag och tränade i stort sett varje dag. Min dotter Sofia hade blivit besatt av träningsdjävulen och drog med mig till Inpuls varje dag. Jag hade skaffat ett kompiskort till henne som gällde i en vecka, och det var som om hon blev helt tokig av det. Men jag ska egentligen inte klaga, för vi hade riktigt kul tillsammans!

Jag har varit och shoppat bal- och avslutningskläder till min son. Han har blivit så stor nu!!! Tänk, han ska ha kostym, skjorta, slips och loafers på sig! Så snygg han kommer att bli... :) Vi hade en riktigt trevlig eftermiddag tillsamman på stan, där vi shoppade lös. Matte gick med fem(!) påsar omkring på stan och bar sina saker i dem... Tror aldrig det hänt...

Min älskade kollega, och framför allt vän, har gått på sin tjänstledighet och börjat sitt nya jobb. Saknaden efter henne är otroligt stor. Mycket större än vad jag trodde... Men vi får helt enkelt träffas mycket mer privat istället. Vi har ju faktiskt träffast en kväll den här veckan och hann skvallra rätt mycket då. Kul att höra att hon trivs så bra!!! :)

Ja, men ungefär så har väl den sista tiden varit. Det blir ingen bild idag, för jag sitter vid vår nya lilla dator och här har vi inga bilder. Just nu orkar jag inte heller lägga in någon hit. Hoppas ni ursäktar!

Jag hoppas och tror att vi snart hörs igen!!! MÅNGA KRAMAR OCH HÄLSNINGAR från mig!!!


Kommentarer
Blomsterflickan

Massor av styrke-kramar till dig vännen!! Vi syns snart igen.... :)

Kramis

2011-05-19 21:04:19
Marja http://http:

Hoppas att du mår bättre nu kära vännen. Mycket kramar på dig.

2011-05-19 21:28:02
Ingela

Ännu mera kramar från Boden :)



<3

2011-05-19 22:16:57
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!