Måndag 14 november 2011

2011-11-14 19:30:51 / 1 kommentarer ..


OK. Nu klassar även jag i gruppen "värdelösa bloggare"... Men jag ids helt enkelt inte. Jag knäpper lite kort, jag är trött, har mycket att göra och bloggen känns inte som en hög prio. Men nu tänkte jag uppdatera er lite om vad som har hänt.

Jag har varit i Stockholm (Kista) med min son Mathias och hans kompis, Viktorsson. Vi hade en trevlig, men låååång dag. Det blev en hel del spelande för grabbarna och många timmars vandring runt i Kistamässan. Vi var även till Kistagallerian och åt middag. Vilken galleria, det säger jag då bara... ;)

Mitt äldsta barn, har gått och blivit vuxen. Sofia har fyllt 20 år! Helt otroligt... Jag och Matte var till Rosvik och umgicks med henne i några timmar. Sedan tog vi med oss henne och for till Storheden så barnen fick äta middag på Max. Det var Sofias val att äta där på sin födelsedag. Helt ärligt som tror jag det var "bakismat" som lockade eftersom hon hade haft 20-årsfest kvällen innan.

Jag har varit på en del möten, både privata och jobbrelaterade. Ibland blir det lite väl mycket möten tycker jag...

Mikael har varit borta hela förra veckan. Han var i Umeå med sin dotter som har gjort en operation. Allt har gått som det ska och hon kryar på sig mer och mer för varje dag. Igår kom dock Mikael hem och det var MYCKET uppskattat av både mig och katterna. Jag trodde inte jag skulle sakna Mikael så mycket som jag har gjort, men det är nog inte dumt att sakna varandra ibland.

På lördag eftermiddag kom Sofia hem till oss och umgicks med mig och Matte. Vi gjorde hemmagjord pizza och spelade Wii. Hur kul som helst... :) På söndag skjutsade jag iväg Fian till bussen som har tagit henne till Arjeplog. Hon är nämligen där och ska ta körkortet. Jag tror och hoppas att det ska gå jättebra. :)

Jag har ju kören oxå varje torsdag. I torsdags ville jag inte alls fara, men Mallan övertalade mig. Tur var ju det, för det var fantastiskt kul när jag väl var där. Vilken endorfinkick det ger att sjunga så där!

Så... Det är väl i korta drag ungefär det som har hänt i mitt liv den senaste tiden. 

Nu blir det bildkavalkad:


På spelmässan var Nintendo och MARIO! :)


Och Börje Salming. 


Gumman fyller 20. Här mycket nyvaken. Hon låg fortfarande och sov när vi kom till henne. Hörde inte ens när vi plingade som tok, så vi fick gå in med nyckel... ;)


Trots att hon hade fått sin egentliga present i förväg (en iPhone 4) så fick hon lite paket. Jag fick dock ont om tid och hann inte köpa presentpapper. Därför kamoflerade jag presenterna till julklappar istället... ;)


På kvällen drog hon iväg på maskerad, utklädd till Snövit.


Med strumpeband och allt...


När Mikael var borta så roade jag mig med Donkey Kong Country. Lillen tyckte oxå det var väldigt intressant... :)

 

Kommentarer

Hoppas att Mikaels dotter mår bra!!!

2011-11-19 22:24:56
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!