Måndag 28 november 2011

2011-11-28 20:40:12 / 0 kommentarer ..


Helgen är över och veckan är här. Och nu är snart måndagen över oxå... :)

Jag har haft en bra dag. Har varit på jobbet och haft precis så där lagom mycket att göra. Perfekt! Jag slutade 15.30 och for till Stadsötorget och gick till "I lysande form" och mottog en helkroppsmassage. Helt fantastiskt skönt... Önskar att alla fick göra det då och då. Om två veckor ska jag tillbaka och då blir det att prova på Hot Stone. Spännande...

Efter det gick jag en sväng på affären innan jag promenerade hem. Väl hemma hade jag lite surr och snack med sonen och efter det gick jag ut i garaget och målade mitt bord ett varv.

Sedan har jag gjort alla räkningar till alla familjer jag sköter om. Nu känner jag hur tröttheten börjar lura på, men jag ska försöka stå emot, för jag ska se CSI först.

Föresten så var jag ju på bio igår. Filmen var först ok och sedan jättebra. Första timmen hände det inte så mycket, men desto mer den andra halvan. Jag tänker iaf se den igen på dvd och längtar massor tills nästa del kommer på bio.

Nähä, dags att hänga tvätt så jag hinner slänga mig i soffan i rätt ögonblick! ;)






Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!