Onsdag 30 november 2011

2011-11-30 20:57:17 / 0 kommentarer ..


Sista dagen i november. Nu är det bara en månad kvar innan nästa år börjar! Helt fantastiskt.

Jag börjar dock få lite oro i kroppen när det gäller julen. Jag har mycket att fixa och vet inte när jag ska hinna. Borde ta ledigt en dag, men hur ska jag få ro i kroppen att vara ledig från jobbet. Jag HATAR att vara ledig för att bara gå på stan, eller softa eller liknande. Ska jag vara ledig ska det vara för att verkligen göra något. Men jag kanske måste. För den här gången.

I övrigt har jag varit på jobbet som vanligt. Blev lite sen på morgonen så jag hann inte platta håret. Kändes inte bra. Gillar verkligen inte när de där lockarna ska komma fram hela tiden. Den som uppfann lockigt hår (kanske Gud!?) borde jag ha ett allvarligt snack med.

På jobbet har jag jobbat på som vanligt. Har oxå har extern revision, vilket gick bra måste jag säga. Skönt att det är över nu. Har oxå varit på arbetsmilöarbete på Sunderby Folkhögskola. Rätt ok och skönt att det oxå är över nu.

Har kommit hem och utfodrat min sjuka son och spelat ett nytt spel som jag har i mobilen.
Ingela - du borde hindrat mig från att ladda ner det!!!
Nu ska jag gå och fixa matbackarna och elda färdigt innan jag kryper ner i sängen och intar läget: läsa, se på tv, spela på mobilen och försöka somna... ;)

Hade med min kameran till jobbet igår:


Mallan jobbar på när jag smyger fram bakifrån.


Hon upptäcker mig när jag smyger fram runt hörnet.


Men hon måste fixa samtalet hon håller på med, så därför blir hon tvungen att ta ner handen. Då passar fotografen på att knäppa en bild. Det är en glasskiva mellan oss och därför är det en rand mitt i allt.


Mina arbetskollegor är så tråkiga. Alla gör så här som Cissi, när jag tar fram kameran. De vill inte vara fotomodeller... :(
 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!