Söndag 27 november 2011

2011-11-27 15:01:23 / 0 kommentarer ..


1:a advent idag. Mysigt... :)

Mina senaste dagar har varit mycket bra. I fredags slutade jag 12 och åkte raka vägen hem och började julpynta. Bytte gardiner och satte upp julstjärnor i alla rum utom pojkarnas. Fick även fram lite fina ljus och röda dukar mm, innan det blev dags att slänga sig i duschen.

Vid 17.30 kom Anneli och vi satt en stund och surrade på innan vi begav oss till Bakfickan där vi mötte upp resten av våra kollegor. Hade en mycket trevlig kväll med riktigt god middag. Jag, Ullis och Cissi avslutade kvällen på Harrys innan vi våra vägar skiljdes åt. En bra kväll.

I lördags åkte jag och Matte på Storheden och handlade. Sedan skjutsade jag honom till Jocke där de skulle av mys-LAN resten av helgen. Själv åkte jag hem och bakade. Stod i flera timmar och bakade. Riktigt kul!

På eftermiddagen smakade vi av årets glögg, vilken var rätt ok, men jag gillar egentligen inte glögg med alkohol i. Mikael lagade en SUPERGOD laxsoppa till middag och resten av kvällen satt vi i soffan, tittade på tv och bara myste...

Idag har vi återigen varit och handlat. Denna gång åt mamma. Jag var stressad som tusan för jag ville ju att mamma skulle få adventsfint och jag var tvungen att hinna få upp lite stjärnor och julgardiner där. Döm om min förvåning när jag kommer dit och det redan är fixat. Hela huset är städat och pyntat. Så fint! Så istället för att stressa kunde jag sätta mig ner och ha en mysig adventsfikastund med mamma. Underbart!

Efter besöket där, så åkte jag och hämtade Matte och nu sitter jag här och tar det lugnt. På någon timme ska jag, Mikael och Mallan iväg och se Breaking Dawn på bio. Blir kul att se hur den är.

Trevlig 1:a advent på er alla!


Lussekatter


Saffransbullar


Drömmar


Och stans fulaste biskvier. Fast de var tydligen goda, sa han som smakat.


Billabong myser hos pappa.


;)
 


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!