Tisdag 22 november 2011

2011-11-22 19:43:52 / 1 kommentarer ..


Oj vad tiden går. Nu på söndag är det 1:a advent. Så underbart... :) Jag älskar december månad med adventsmys och pyssel. Härligt att se fram emot julhelgen. Det har jag verkligen inte alltid tyckt, men äntligen får jag känna den känslan och det är härligt.

På jobbet går allt i ett hastigt tempo. Mycket att göra, men det klagar jag absolut inte över. Det är bara kul... :)

Fian är i Arjeplog och brottas med körkortet. Hon är riktigt duktig och kämpar med faser och körlektioner och allt som hör till. Har även gjort halkbanan nu. Det var visst skönt att få det avklarat. ;)

Mamma har idag varit till frisören och tydligen blev det väldigt fint. Än en gång tackar jag den underbara hemtjänsten för allt de hjälper till med och fixar.

Jag har börjat åka buss till jobbet. Alltid motigt innan man kommer igång, men när man väl är där så går det bra. Det är så skönt att slippa ha bilen i halka och snöstorm (om det nu blir sådan i år) så jag brukar åka buss på vintern.

I helgen som gick var vi på stan och bla köpte en jacka. Jag har även grundligt skurat hela huset så nu är det i toppform inför helgens adventsfix.

Det är väl ungefär det som händer och sker i mitt liv just nu!


Mathias satt i soffan och skrev på datorn. -Vad gör du, frågade jag. -Läxa, svarade han. -Vad handlar den om? -Ergonomi... Hmmm... Undrar om det blir F (=underkänt) på den uppgiften?


Bill-gubben sover på favoritplatsen. <3


Finaste bebis... <3


Sofia julen 2010. I dag fick jag årets önskelista. En av önskningarna var "en sambo". Hur fixar man det!?
 

Kommentarer
Dotter

HAHA, nog förstod jag att det där med sambo skulle komma ;P

2011-11-22 19:59:36
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!