Tisdag 29 november 2011

2011-11-29 21:38:43 / 1 kommentarer ..


Detta datum kommer nog min dotter för alltid komma ihåg. För detta datum, är det datum som hon fick KÖRKORT!!! Jag kan ta mig tusan inte fatta det. 20 år och 2 månader efter det att jag åkte och tog en intensivkurs (då i Jokkmokk) åkte min dotter till Arjeplog för att göra detsamma. Och nu, nu har hon klarat uppkörningen! Det känns helt overkligt, men ack så kul!

Man blir nästan inte stoltare än så här som mamma känns det som!

I övrigt har det inte hänt så mycket idag, förutom att jag var till Boden och hämtade upp Ingela. Sedan for vi till Dollarstore och shoppade lite innan vi åkte till Da Vinci och åt middag. Mycket gott och trevligt!

Sedan körde jag hem i regnet och har sedan tagit det lugnt. Hunnit prata med farmor i telefon, och det är ju alltid trevligt. :)

Nu tänker jag krypa i säng och läsa min bok. Ha det bra alla!


Sofia Johansson Ärnste, en STOLT ägare av ett körkort!
Love you, Gummi! <3
 
 

Kommentarer
Körkorts ägaren ;)

Åh, Är så sjukt glad över det..

Älskar dig också mamma, Så OTROLIGT mycket <3

2011-11-29 21:57:09
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!