Lördag 22 oktober 2011

2011-10-22 15:24:32 / 0 kommentarer ..


Idag går det massa tankar genom mitt huvud, som ingen ska behöva höra. Vad har ni för glädje av det, liksom?

Så istället skriver jag att jag sitter här och försöker välja vilken film vi ska se ikväll. Tror det blir Rio. Animerad film känns rätt just nu. Till middag blir det ugnstekta kotletter i supergod Mikael-sås. Eventuellt ett glas rött vin till det. Beror på om huvudvärken släpper.

Mikael jobbar idag. När han åt frukost kom Robin hem efter att ha varit chaffis åt polarna hela natten. :) Mathias hittade jag på soffan i rummet, då hans säng var upptagen av hans kompis. De hade sett Blizzcom (tror jag det heter) hela natten typ... Än är kompisen kvar och kl 20 börjar det där om igen... Inte riktigt min värld.

Jag har hälsat på mamma idag och plockat fram sopborste, snöspadar mm. Verkar som de kommer att behövas snart. Har även varit på Storheden och kollat på vinterjacka. Hittade ingen...

Ungefär så är det hos mig idag!

Och vet ni, min favoritfågel har börjat komma och hälsa på i fågelhuset utomhus:

Den vackra Domherren!!!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!