Onsdag 12 oktober 2011

2011-10-12 21:46:48 / 0 kommentarer ..


Jag har inget direkt spännande att berätta idag. Förutom en liten liten sak...

JAG SKA ÅKA TILL ITALIEN.
Till Rom. Romantikens huvudstad.

Det är länge kvar. Inte förrän i april, men ändå...

Det är ju så att jag fyller jämt nästa år. Jag har hela tiden sagt att det enda jag vill ha då, det är en resa utomlands. Mikael sa att jag får bestämma helt precis vars jag vill. Jag beslutade att ett varmt land vill jag fara till. Kanske Cypern. Sedan ändrade jag mig till Egypten. Sedan började jag inse att det är inte så där supervarmt i havet i mitten på april, som jag vill ha.

Vi beslutade därför att som vanligt åka utomlands på hösten så kunde jag hitta på något annat till min födelsedag. Jag har funderat på allt mellan kryssning till Tallin och storstadssemster. Till slut bestämde jag mig för Rom.

Har hittat ett mysigt litet hotell i Rom där jag bokat ett lite större rum med terass. Detta för att få lite mer exklusivt. Vi åker en onsdag och kommer tillbaka en söndag. Det blir så fantastiskt spännande och underbart!


Här är hotellet. (Bild lånad från deras hemsida)
Ni som känner för det kan läsa mer om hotellet på deras hemsida: http://www.hotelbritannia.it/
 


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!