Söndag 30 oktober 2011

2011-10-30 17:31:23 / 0 kommentarer ..


Idag fyller min farfar 91 år! Tänka sig... Och han är fortfarande pigg och kry. Jagar till och med älg fortfarande. När jag pratade med honom idag så frågade jag om jag hade fått hans gener, och det lovade han mig att jag hade fått. :) Grattis till min älskade farfar!!!

Jag har haft en bra helg. I fredags slutade jag vid 12 och åkte iväg på en massa ärenden. Åkte hem och gjorde en trerätters-middag som bara blev två rätter. Jag hann inte göra efterrätten och det gjorde inte så mycket, för vi hade inte orkat det ändå.

Igår var jag till Piteå med Lena, Mallan och delvis Nylundskan. Den sistnämnde blev tyvärr tvungen att åka hem lite tidigare. Vi var verkligen borta hela dagen och hade riktigt bra. Här kan ni se bilder därifrån:

Bilder från shoppingdag i Piteå

Idag har jag skjutsat Matte och Jocke till Viktorsson på LAN. De ska hämtas på tisdag igen. Har även varit hos mamma och gjort massa ärenden. Nu lär det bli lugnt resten av dagen.


Förrätt: Morotsoppa med ostpinnar.


Huvudrätt: Fläskfilé i god sås och hasselbackspotatis. Mycket MYCKET gott!
 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!