Söndag 9 oktober 2011

2011-10-09 20:55:52 / 0 kommentarer ..


Söndag kväll. Redan... Fasiken vad tiden går fort!

Min helg har iaf varit bra. Slutade 17 i fredags, men hade svårt att slita mig från jobbet så jag blev kvar 10 minuter extra. Hade det inte varit för Mikael så hade jag kunnat stanna längre. Trots fredag... :)

Hemma blev jag bjuden på god mat. Ugnstekta kycklingklubbor. Riktigt gott var det! :) Kvällen bestod av mest gott vin och titt på tv.

På lördagsmorgonen fick vi ett trist besked av våra vänner på Holmen. De skulle ha höstfest och vi skulle sitta ute vid öppen eld och grilla korv hela natten. Men deras äldsta dotter hade blivit sjuk och hamnat på sjuhus, så allt blev inställt. Trist, men det viktigaste är ju att Emelie mår bra, vilket hon gör nu.

Istället for vi på Storheden och gjorde lite ärenden. Där ringde Ingela och hörde om de kunde komma till oss istället. Det sa jag ju givetvis att det gick bra.

Vi var ut till Peder en sväng och hämtade lite saker och fick lite uppdaterat om Emelie. Vi hann även förbi mamma en sväng innan vi for hem igen. Det blev lite städ och fix och middag innan Ingela o Tomas kom. Vi satt länge på kvällen och pratade, eller partade som jag sa till Sofia... ;)

Idag vaknade min käresta kl 10 och sa att det var dags att stiga upp. Bara att göra om han sa. Efter frukost så fortsatte jag med städningen inomhus, tills dess att det blev så pass varmt att jag kunde gå ut och putsa fönster. Men nu är det gjort och det känns mycket skönt.

Min rygg har tyvärr "pajjat" så på eftermiddagen har jag mest legat på massagedyna och tagit det lugn. Även kvällen har fortsatt i lugnets tecken och nu är det strax slut på helgen!


Det är TRIST vad lite höstbilder det har blivit i år... :( Men här är en iaf! :)
  


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!