Tisdag 11 oktober 2011

2011-10-11 21:07:34 / 1 kommentarer ..


Idag skulle min morfar ha fyllt år. Jag vet inte riktigt hur mycket, men jag tror han var född 1914... Så då skulle han blivit gammal. Men tyvärr är det ganska länge sedan han dog. Hur som helst så tänker jag på honom idag! :)

I övrigt funderar jag varför jag ens ska blogga. Jag har ju inget att säga idag. Det händer inte så mycket. Jag släpar mig upp ur sängen. Far till jobbet. Genomlider dagen. Åker hem. Lagar och äter middag. Diskar undan. Hamnar på soffan med tv, dator och Wordfeud. Går och lägger med med förhoppning om att läsa först. Vaknar en stund senare med boken över ansiktet. Lägger bort bok och glasögon. Sover. Och så börjar allt om igen.

Ibland känns livet lite trist. Men som någon vis människa sa, man måste ha tråkigt ibland, för hur ska man annars veta när man har kul! :)

Inte ens fota ids jag. Men jag knäppte några meningslösa kort på mina slöa raringar:


Billabong slöar.


Vill inte bli störd, så han vänder sig om... ;)


Lillen tittar upp och kollar vad som händer...


Då det inte var något intressant, så fortsatte han som tidigare...
 

Kommentarer
Marja

Jag tycker att det händer roliga saker i ditt liv inte trist alls vännen.

2011-10-12 17:50:44
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!