Tisdag 4 oktober 2011

2011-10-04 19:23:25 / 0 kommentarer ..


I kväll har jag svårt att samla tankarna. Vad jag än ser på tv, vad jag än ser på internet, vad jag än läser, vad jag än gör, så vandrar mina tankar iväg...

Idag har jag fått veta saker som jag inte tänker berätta för någon. Det berör inte någon i min närhet, men ändå en människa som har funnits i mitt liv på ett eller annat sätt under en del år. Jag har fått veta att denna människa farit mycket mycket illa och det berör mig enormt.

Det finns stunder i livet då jag vill ta vissa människor under mina vingar och hålla dem där, länge... Jag vill stänga in mig i ett rum med vissa och bara "rå om"... Skulle jag välja en människa idag att helt och hållet "rå om", så är det denna människa jag nämnt tidigare.

Tårarna trillar när man inser hur fruktansvärt illa människor kan behandla varandra. Vad är det för fel på folk? Vad hände med att respektera och acceptera varandra? Man kan inte älska alla, men det finns ALDRIG en ursäkt till att göra oskyldiga illa. Förstöra någons liv under en lång tid, bara för att man inte kan stå emot grupptrycket under ett ögonblick. Nä fy fan... Världen borde vara så mycket bättre...


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!