Torsdag 6 oktober 2011

2011-10-06 21:46:43 / 1 kommentarer ..


Jaha. Då var det dags igen... Uppdatering av bloggen... :)

Måste ju börja med att gratulera alla JENNY på födelsedagen!

Igår, onsdag, var jag och Anneli på Allstar och åt middag. Det var som vanligt mycket trevligt. Alltid skönt att sitta lite på tu man hand och prata. Vi pratade då bla om romantik osv. Jag sa att det kanske minskar med den där romantiken allt eftersom åren går.

När jag kom hem och skulle gå och lägga min så bäddade jag upp sängen. Där, på kudden, hittade jag en handskrivet brev från Mikael. Romantiken lever kan jag berätta. Tänk vad lite det behövs för att man ska bli så himla glad och alldeles varm inombords.

Idag har jag haft en bra dag. Det är ju torsdag, vilket nu för tiden innebär att jag har kör. Det är så fantastiskt roligt. Vi sjunger allt från Beatels och Abba till folkmusik och afrikanska sånger. Härligt!

Just nu dånar Britney Spears skiva Fewmme Fatale ut ur mina högtalare. Jag vet inte, men jag gillar den skivan. Jag som inte har varit så himla förtjust i henne alls någonsin, men nu duger hon tycker jag.

Sofia var med i Nordnytt härom kvällen. Lite lustigt var det att det Sofia sa, var egentligen svaret på en annan fråga, än den som tittarna fick höra. Det visste ju inte jag förrän Fia sa det, för det hörde man inte, men lite dåligt var det väl...

Önskar alla en riktigt trevlig helg. Det kommer då säkert jag att ha!

Jag orkar inte leta reda på någon bild idag, så jag snodde en av min dotter när hon visar upp hur stark hon är!


 


Kommentarer

Att nog är ni gulliga du och mikael :)



Haha, oj vilken fin bild mamma ;D

2011-10-07 18:09:26
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!