Fredag 2 september 2011

2011-09-02 20:01:21 / 1 kommentarer ..


Ja, ni tror kanske inte att detta är sant, men här är jag åter igen. Nu har jag ÄNTLIGEN köpt en ny dator och det är precis som att vara i en ny värld! Herregud... Det händer ju faktiskt saker när jag trycker på knapparna nu. Jag behöver inte vänta i fem minuter. Helt faschinerande... ;)

Idag har jag haft min kortfredag och så fort jag hörde att datorn hade kommit så åkte jag och hämtade ut den och nu sitter jag här. Det tar ju sådan tid att få tillbaka alla program som man "måste" ha. Fast med mitt nya underverk så går det ju som en dans!

Min sommar har varit jättebra. Jag har varit på semester med bil. Jag har slappat. Jag har åkt på båtturer i vår fanstastiska skärgård. Jag har längtat tillbaka till arbetet. Allt precis som det ska!

Jag ska inte bli så långrandig här nu, men tänkte slänga in ett par bilder från en av våra fantastiska båtturer ut till Antnäsbörtskär. En helt otroligt fantastisk dag.











Ja ni ser ju... Vilken dag... :)

Nu ska jag gå och hålla min kraftigt hostande sambo sällskap. Hörs snart igen!
 


Kommentarer
Anneli

Vad kul att du är tillbaka på din blogg!!:) ÅÅååå vilka vackra bilder... Kraaaaam

2011-09-02 21:58:38
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!