Lördag 10 september 2011

2011-09-10 17:10:14 / 0 kommentarer ..


Vilken härlig kväll jag hade igår! När jag slutade jobbet, gjorde jag mig klar snabbt som attan och sedan hoppade jag i bilen och körde till Boden, hem till Anneli. Solen sken och vädret var fantastiskt underbart!

Av Anneli bjöds jag på ett glas vin och vi paniksurrade för att hinna med så mycket som möjligt innan vi skulle åka. Cissi och Anna-Lena kom och när även A-L hade fått i sig ett glas vin, så drog vi mot Farmen.

Vi hittade ett bra bord och satte oss ner. Vi handlade i baren och pratade, surrade och tittade på folk. Det var ju bara NLL männniskor där, så det var riktigt kul att sitta och titta på vilka vi kände igen.

Så under kvällen så åt och drack vi, vi dansade, vi pratade, vi skrattade, vi tittade på de som red på tjuren (bla vår platschef), vi tävlade i musikquiz mm mm... Vi hade med andra ord en riktigt bra kväll. Men det brukar man ju ha på Farmen.

Jag var inte hemma förrän 00.40 och det är sent för att vara mig. Jag åker sällan hem senare än 23...

Idag vaknade jag halv 10 och var pigg och glad och satte igång med storstädning. Mikael kom hem från hans äventyr på Kallaxön och han var mycket nöjd över hans dagar där.

Vi for till Boden och hämtade Mercan som jag hade lämnat där. Vi passade även på att äta lunch på Max och handla på Kvantum.

Resten av eftermiddagen har vi bara tagit det lugnt, vid datorer och tv. Nu ska jag börja med middagen och sedan blir det nog fortsatt lugnt igen... :)

Jag hade ingen kamera med mig. Mikael hade "partykameran" med sig och jag vägrar att ha systemkameran på krogen. Så jag knäppte med mobilen. Hade lika gärna kunnat låta bli, men här har ni tre bevis (med pinsamt dålig kvalité) på att vi iaf var på fest! :)


Anneli och Anna-Lena. Cissi fick jag aldrig någon bild på, men hon var med. Och hon var verkligen i farten. Hon sjöng och vrålade och studsade. Superkul att se henne. Hon frågade till och med om det var vi eller hon som drack igår! :) (Att tillägga så var hon spik nykter och var ju våran chaufför)


Det härliga husbandet satte igång efter middagen.


Mot slutet av kvällen trängde jag och Anneli oss längst fram och dansade och sjöng tills rösterna försvann!
 


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!