Lördag 3 september 2011

2011-09-03 18:24:28 / 0 kommentarer ..


Världenslugnastelördag.com har jag idag. En fantastiskt lugn dag. Jag älskar ju sådana dagar så jag klagar inte det minsta! Det är så skönt att bara gå omkring och strosa. Eller sitta och ta det lugnt.

Idag har jag mest varit placerad vid datorn. Har uppdaterat och fixat och donat. Ni kan inte riktigt förstå det kanske, men det är helt underbart att byta från det jag hade till det jag har.

Jag har bytt tema på bloggen oxå. Sofia har tjatat på mig länge att jag borde byta och det har jag gjort. Uppdatera sidan (tryck F5) om det ser konstigt ut, så ska det nog bli bättre. Jag är inte supernöjd med temat, men det får duga så länge...

Jag har lekt lite med kameran oxå. För tydligen var datorn intressant även för herrn i huset, så plötsligt var jag utan. Men då plockade jag fram kameran igen och fotade lite.

Till middag blev det ugnstekta kycklingfileér och pommes faktiskt. Inte så tippat här, men oj så gott. Inget vin till maten eftersom Mikael inte är helt kurant än. Och ensam dricker jag aldrig, det är helt emot mina principer.

Så nu ikväll blir det väl att fortsätta se på tv och mysa lite mer. Igår började vi se filmen Titanic, men av någon anledning somnade jag. Så det blir nog att se fortsättning ikväll!

Några av bilderna jag knäppte:









Ha det bra alla!
 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!