Måndag 12 september 2011

2011-09-12 20:23:15 / 1 kommentarer ..


Hej på er! Idag är det måndag, ifall någon kanske har missat det. En jäkla skitmåndag, och man tänker på vädret iaf... Det till och med åskade i morse och det var inte kul... :(

Men, förutom det, så har jag haft en jättebra dag. Jag har fått massor gjort. Framför allt på jobbet har jag jobbat undan flera buntar med papper. Härligt!

När jag slutade så tog jag med Mallan och så for vi till Ica i Gammelstad. Jag hade äntligen fått fläktreglagen till bilen, så de var jag ju tvungen att hämta ut. Sedan passade jag på att handla lite hem oxå.

Hemma var Mikael i full fart i köket. Han satte upp sista bänkskivan, skruvade upp fönsterbänkarna och monterade belysningen ovanför diskbänken. Blev riktigt fint!

Själv satte jag igång och baka. Philadelphiabullar. Har inte låtit någon smaka än, men jag tror de blev goda. Sedan har jag beställt gardiner och lampor till köket. Förutom allt detta så har jag påbörjat operation "Göra om i gästrummet". Det går trögt och vi är inte överens, men jag tror jag kommer att vinna! :P

Förutom allt detta, så har jag anmält mig till en cirkel på ABF. Körsång... Jag ser verkligen fram emot det! Jag älskar ju att sjunga och när en bekant till mig hade anmält sig, så kunde jag helt enkelt inte låta bli! OJ så kul det ska bli!!!

Nä, nu ska jag skära upp bullarna och bjuda mina herrar här i huset! Lite bilder först:



Anneli, denna bild är till dig. Du fattar att jag MÅSTE måla över spektaklet va...!?


Philadelphiabullar. Ska bara skära upp dem i rutor och sedan swisch in i ugnen... Fast smakbitar ska delas ut först...


En liten förebild på hur en del av köket såg ut i september i fjol.


Nu ser det ut så här. Lite bättre, va...!?
 

Kommentarer
Anneli

Men herregud Jenny...du kan vara lugn, jag fattar!! Det är verkligen dags att måla om eller nåt annat drastiskt! :)



ÅÅÅ synd att inte jag var i närheten....hade lätt kunnat testa en sån där bulle - såg sååå god ut! :)



Men vilket SNYGGT KÖK ni har fått!!! Säger bara vilken skillnad!! Syns i morron! Kramis



2011-09-12 22:25:46
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!